Figurer fra Battle Honors 15mm

Jeg åbnede pakken fra Old Glory og med det samme da jeg så Hussar pakken BRA08 gik jeg i gang med male dem - jeg grundede dem med brun og malede dem så de mørkeste farver og malede dem der efter op. Trompet figuren og de menige var af høj kvalitet. Men desværre kun 1 variant af menige. Officeren var der meget der skulle skæres fra. I alt i pakken var der 2 officerer, 2 trompet fig. og 12 menige. Ialt for figurerne 8,5 ud af 10
Mht til hestene i pakken var nogle fuldstændig den samme som AB's andre næsten lige så gode. Men sidst var der 3 stk. der overhoved ikke kunne bruges, de var for små til figurene. Heldigvis havde jeg nogle AB heste jeg brugte i stedet. For hestene 7 ud af 10

Jeg glæder mig til at få malet hestene - de kommer snart.

Jeg købte 3 pakker fra Oldglory15s - På billedet er det BRA14 Austrian Revolution Artillery.
Indholdet af denne pakke var helt ok. 3 forskellige kanoner - 1 x 12pdr, 1 x haubitzer og 4 x 6 pdr - alle god kvalitet nemme og samle ikke meget der skulle skæres fra. Figurerne er der kun 4 varianter - håbede på lidt flere. Men næsten lige så god kvalitet som AB figurer. Jeg vil give pakken 8 ud af 10 point. Der er ingen tvivl om at det er Anthony Barton (AB) der har lavet figurne.
Størrelsen på kanonen er den samme som AB's - figurerne er ca. 2 mm mindre men kan godt bruges sammen med AB.
Jeg ser frem til at få malet dem.

Kommentarer